Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

  1. SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu mesafeli satış sözleşmesi, Satıcının, Alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini ve alım satımı yapılacak olan ürüne ve alım satım işlemine dair detaylı bilgileri ve tarafların alım satım konusundaki iradelerini kapsamaktadır.

 

  1. TARAFLAR

2.1. SATICI BİLGİLERİ : 

Unvanı : HASAN KULU ORMAN ÜRÜNLERİ İNŞAAT PLASTİK NAKLİYE SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ. (Bundan sonra SATICI olarak anılacaktır)

Adresi : Tatlıcak Mahallesi Konya Ereğli Caddesi No:117/C Karatay/KONYA

Telefon :  +90 444 58 56

MERSIS NO : 0570002057500012

E-mail : info@woodbaba.com.tr


2.2. ALICI BİLGİLERİ :

Adı Soyadı  :

Firma Adı  :

Vergi Numarası :

Vergi Dairesi :

Adresi :

Telefon :

E-mail :

 

ALICI ile SATICI Sözleşme içerisinde kısaca ayrı ayrı “Taraf” ve birlikte “Taraflar” olarak anılacaklardır.

  1. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLERİN ÖZELLİKLERİ VE ÖDEME BİLGİLERİ

Sözleşme konusu mal veya hizmetin adı, adeti, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve temel nitelikleri aşağıdaki şekildedir.

 

Ted. Kodu

Ürün Adı

Marka

Fiyat

Adet

Tutarı

xxx

xxx

WOOD BABA

TL

xx

xxx TL

Kargo Bedeli

xxx TL

Ödeme Şekli

Kredi Kartı, Havale, EFT

Ödenecek Toplam Tutar (KDV Dahil)

xxx TL

 

TESLİMAT BİLGİLERİ:

Adı, Soyadı / Unvanı :   

Adres :   

Telefon :   

E-Posta :   

 

FATURA BİLGİLERİ:

Adı, Soyadı / Unvanı :   

Adres :   

Telefon :   

E-Posta :   

 

 

  1. TESLİMAT ŞEKLİ VE KOŞULLARI

4.1. ALICI, 3. maddede belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli, teslimat detayları ve cayma hakkına ilişkin tüm ön bilgilendirmeyi okuyup bilgi sahibi olduğunu ve ilgili Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda kabul ederek onayladığını ve bunu müteakip elektronik ortamda Ürünü satın aldığını gayri kabili rücu kabul ve beyan eder.

4.2. SATICI, ALICI tarafından kendisine siparişin iletildiği günden itibaren en geç 30 iş günü içerisinde sipariş konusu ürünü ALICI’YA veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilmek üzere gönderecektir. Ancak ALICI’NIN özel isteği ve ihtiyacı doğrultusunda özel sipariş olarak nitelendirilen bir ürün sipariş edilmesi halinde ürünün teslim süresi değişiklik gösterebilir.

4.3. Sipariş konusu ürünün teslim edilmesinin imkansızlaşması halinde SATICI bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içerisinde ALICI’YA yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirecektir ve varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri yukarıdaki prosedürlere uygun olarak bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içerisinde iade edecektir.

4.4. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 16 numaralı maddesi gereğince ALICI’NIN, 60 iş günü içerisinde sipariş konusu ürünü ve 60 iş günü içerisinde aksesuar ürününün kendisine teslim edilememesi halinde işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni tek taraflı olarak feshedebilecektir.

4.5. Sözleşmenin teslim süresinin gecikmesi nedeniyle ALICI tarafından feshi durumunda, SATICI teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde ALICI’YA geri ödeyecektir.

4.6. ALICI’NIN 3. maddede belirttiği adreste teslim almaya yetkili kişi ve/veya kişilerin bulunmaması halinde yahut teslim adresinin hatalı olarak belirtilmesi halinde SATICI’NIN sorumluluğu bulunmamaktadır.

4.7. Teslim anında ALICI'NIN adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'NIN ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 55 ve 56 numaralı maddelerine uygun olarak Garanti Belgesi Yönetmeliği kapsamında garanti belgesi düzenlenmesi zorunlu ise garanti belgeleri ve Tanıtma ve Kullanma Kılavuzu Yönetmeliği uyarınca kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.8. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur. ALICI ürünü teslim almadan önce muayenesini yapmalı, olağan muayene ile tespit edilebilen ayıplı ve hasarlı ürünü SATICI yetkilisinden teslim almamalıdır. ALICI ürünü gözden geçirmeyi ihmal eder ve ürünü teslim alırsa ürünün sağlam ve hasarsız olduğunu kabul etmiş sayılır.

4.9. Ürün, ALICI'DAN başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

4.10. ALICI, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürünü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.

 

  1. CAYMA HAKKI

5.1. ALICI, 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak ALICI, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

5.1.a. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

5.1.b. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

5.1.c. Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Cayma bildirimi, cayma hakkı süresi dolmadan iade talebi gerçekleştirilebilir.

5.2. Cayma hakkının kullanılması için ALICI tarafından on dört günlük süre içinde SATICI’YA yukarıda bildirilen faks, telefon veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 4. Madde hükümleri çerçevesinde ve işbu Sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin mal denenirken hasar görmemiş olması ve SATICI tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır. Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer almaktadır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’YA teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslinin iadesi zorunludur.

5.3. Cayma bildirimleri aşağıdaki seçeneklerden birisi ile SATICI’YA iletilebilir;

5.3.a. Tüketici, İnternet Sitesinde Cayma Bildirim Formu sayfasına giderek siparişindeki iade etmek istediği ürünü ve iade nedenini seçerek SATICI’YA cayma bildirimini iletmiş olacaktır.

5.3.c. Tüketici, ekte yer alan örnek cayma formu doldurularak elektronik posta adresimiz olan info@woodbaba.com.tr üzerinden mail yoluyla, cayma bildirimini SATICI’YA iletebilir.

5.4. Cayma hakkına ilişkin bildirimin SATICI’YA ulaşmasını takip eden en geç 14 (on dört) gün içinde mal/hizmet bedeli ve teslimat masrafları ALICI’YA iade edilir ve 10 (on) günlük süre içinde mal/hizmeti ALICI iade etmekle mükelleftir. Fatura asli gönderilmezse ALICI’YA KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli ALICI tarafından karşılanır.

5.5. ALICI’NIN tercih ettiği yönteme bağlı olarak cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürünü geri göndermesi gerekmektedir. Ürün ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir pakete konularak iade edilmesi gerekmektedir. 

5.6. Tüketici, iade edeceği Ürün'ü SATICI'NIN anlaşmalı olduğu kargo şirketleri (***) ile göndermesi halinde iade masraf tutarı olarak ürünün ALICI’YA teslimi için taşıma firmasına ödenen ücret ALICI’YA yansıtılacaktır.

 

  1. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Alıcının istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Satılan malın yazılım, DVD, VCD, CD, kaset, bilgisayar, kırtasiye malzemesi, kozmetik ürünler vb. gibi ürünler olması halinde, cayma hakkının kullanılabilmesi için ambalajın açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şarttır. Aksi halde ALICI tarafından cayma hakkı kullanılamaz.

 

  1. GENEL HÜKÜMLER

7.1. ALICI, https://woodbaba.com.tr/  internet sitesinde sözleşme konusu ürüne ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

7.2. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

7.3. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin bedelinin ALICI'NIN tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

7.4. Ürünün tesliminden sonra ALICI'YA ait kredi kartının ALICI'NIN kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'YA ödememesi halinde, ALICI'NIN kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün SATICI'YA gönderilmesi zorunludur.

7.5. Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin ayıplı (arızalı, bozuk vb.) halinde veya garanti kapsamında ve şartları dahilinde arızalanması veya bozulması halinde gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için söz konusu ürünler SATICI'YA gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

7.6. ALICI'NIN sipariş verdiği ürün bedelini ödememesi ya da satış bedelinin kredi kartı hesabında gerekli meblağ olmaması sebebi ile tahsil edilememesi durumunda ürün satışı gerçekleşmeyecektir. ALICI, siparişin işleme alınma zamanının, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı veya ödemeyi yaptığı an olduğunu, bu tahsilatın yapılamaması durumunda SATICI’NIN herhangi bir ürün sunmakla yükümlüğü olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.7. SATICI, İnternet Sitesi’nde oluşabilecek dizgi ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir.

7.8 ALICI, gerek SATICI’NIN internet sitesinde yer alan üyelik formunda belirtmiş olduğu ve gerekse işbu Ön Bilgilendirme’de yer alan bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu ve bu bilgilerin hatalı veya noksan olmasından doğacak her türlü zarardan sorumlu olduğunu, SATICI’NIN bu nedenle bir zarara uğraması halinde SATICI zararını tazmin etmeyi kabul ve beyan eder. ALICI aşağıdaki onaylıyorum butonunu tıklamak suretiyle işbu önbilgilerin tümünü okuduğunu, anladığını kabul eder.

 

  1. GARANTİ

Satılan ÜRÜN, SATICI tarafından 2(iki) sene boyunca garanti kapsamındadır.

ÜRÜN’de üretici kaynaklı bir ayıp olduğunun tespiti halinde SATICI, garanti süresi içerisinde talebin kendilerine iletildiği tarihten itibaren yasal sürelerde sorunu çözmeyi taahhüt eder.

Teslimat anındaki kusurlar, teslimat anında SATICI’YA bildirilmelidir.

ALICI’NIN kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.

Garanti sorumluluğu yalnızca 6502 sayılı Kanun kapsamına giren tüketiciler için geçerlidir. Ticari nitelikteki işler için Türk Ticaret Kanunu hükümleri geçerli olacaktır.

 

  1. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE GİZLİLİK POLİTİKASI

9.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”), ilgili MEVZUAT ve SATICI’NIN KVKK ve Gizlilik Politikasına uygun olarak kişisel veri olarak nitelenen ALICI’YA ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, adresi, telefon numarası, demografik veriler, mali veriler vb. bilgiler; sipariş almak, ürün ve hizmetleri sunmak, ürün ve hizmetleri geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, ALICI’YA ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile ALICI ile SATICI arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin SATICI tarafından sağlanabilmesi KVKK hükümlerine uygun olarak kaydedilebilir, arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir. ALICI, SATICI’NIN belirtilen amaçlarla iş birliği içinde bulunduğu gerçek ve/veya tüzel kişilere, kişisel verilerinin iletilmesini, işlenmesine ve depolanmasına 6698 sayılı KVKK kapsamında açıkça onay verdiğini beyan ve kabul eder. İşlenen kişisel veriler, SATICI’NIN KVKK ve Gizlilik Politikası’na ve ilgili MEVZUAT’a uygun olarak gerekli sürenin sonunda silinir, yok edilir veya anonim hale getirilir. ALICI, KVKK ve ilgili MEVZUAT hakkında detaylı bilgiye ve haklarına SATICI’NIN internet sitesinde yer alan KVKK Aydınlatma Metni’ni inceleyerek ulaşabileceğini kabul ve beyan etmektedir.

9.2. Web sitesinden ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları ve kullanım şartları geçerlidir, oluşabilecek ihtilaflar ile menfi neticelerinden SATICI sorumlu değildir.

9.3. ALICI tarafından internet sitesine girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler SATICI tarafındaki sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler ALICI cihazından girilmesi nedeniyle ALICI tarafında korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu ALICI'YA aittir.

 

 

  1. UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir, söz konusu parasal değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklarda ise Konya Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

 

  1. YÜRÜRLÜK

İşbu Sözleşme’nin kabul edilerek onaylanması ve İnternet Sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte ALICI, işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacak ve işbu Sözleşme yürürlüğe girecektir.

ALICI, SATICI’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde SATICI tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini, Sözleşme şartlarını kabul ederek taraf olduğunu ve herhangi bir itirazı olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

İnternet Sitesinde yer alan Ön Bilgilendirme Formu ve ALICI tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır.

 

TARİH :